Deklaracja dostępności Witryny Zespołu Szkół im. Piotra Wysockiego w Warszawie
Zespól szkół im. Piotra Wysockiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Witryna Zespołu Szkół im. Piotra Wysockiego w Warszawie.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Zapewnienie dostępności niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
Niektóre obrazy mają nieprecyzyjny opis alternatywny lub jego brak,
Może wystąpić efekt jąkania znacznik "alt" i 'title" mają tą sama treść
Większość plików pdf jest niedostępna cyfrowo
Większość filmów nie posiada napisów, audiodeskrypcji lub alternatywnej ścieżki dźwiękowej
Na stronie głównej znacznik <li> służy do wywołana akcji
Brak dostępu z klawiatury do niektórych funkcji, klawisz spacji nie rozwija menu
Nieliczne ramki nie mają tytułów lub mają nieprawidłowe tytuły
Na części stron brak znacznika <h1>
Na niektórych stronach występują problemy z linkami: brak jednoznacznego wyróżnienia, brak ostrzeżeń o otwarciu linku w nowym oknie, brak informacji o typie pliku do pobrania i jego rozmiarze, występują linki z tytułem „czytaj więcej” oraz puste linki
Brak możliwości zmiany odstępów między wyrazami lub liniami tekstu,
Niektóre elementy tekstowe nie mają możliwości zmiany rozmiaru czcionki,
Wyłączenia
multimedia nadawane na żywo,
multimedia opublikowane przed 23 września 2020r.,
dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, prezentacje multimedialne, opublikowane przed 23 września 2018 r.
mapy,
treści od innych podmiotów, do których modyfikacji nie jesteśmy uprawnieni
treści niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dyrektor Zespołu Szkół im. Piotra Wysockiego w Warszawie - Jolanta Malinowska-Bednarska
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: 228110113
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Dyrektor Zespołu Szkół im. Piotra Wysockiego w Warszawie
Adres: ul. Odrowąża 19; 03-310 Warszawa
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zespół Szkół im. Piotra Wysockiego , ul. Odrowąża 19, 03-310 Warszawa
Od ulicy Pożarowej na teren budynku prowadzi otwarta furtka na dziedziniec a następnie do jednego z wejść B, które jest wejściem głównym do budynku. Pozostałe wejścia:
Od strony dziedzińca wejście C używane jako wyjście ewakuacyjne,
Od strony ulicy Odrowąża wejście A również wykorzystywane jako wyjście ewakuacyjne.
Po wejściu do środka budynku należy skorzystać z klatki schodowej prowadzącej na parter, która zbudowana jest z 3 stopni łączących się ukośnie z następnymi 9 stopniami.
Budynek nie posiada windy ani ramp dla osób niepełnosprawnych.
Po wejściu na parter znajdują się drzwi zamykane zamkiem magnetycznym, który otwiera się po przyłożeniu karty (wydawanej pracownikom i uczniom szkoły) lub za pomocą przycisku , który obsługuje szatniarz.
Z tego poziomu można dojść do szatni i siłowni. Aby dojść do i sali gimnastycznej trzeba tam pokonać 6 stopni przejść korytarzem kilkanaście metrów i pokonać kolejne 4 stopnie.
Na I piętro trzeba wejść po schodach dwubiegowych: 12 stopni, spocznik i kolejne 12 stopni.
Na poziomie I piętra znajduje się sekretariat szkoły, gabinet dyrektora, pokój kierowników szkolenia praktycznego, kierownika gospodarczego oraz gabinet pielęgniarki.
Aby wejść na II piętro trzeba powtórnie pokonać schody dwubiegowe 2 x po 12 stopni. Na poziomie II piętra mieści się pokój nauczycielski i biblioteka szkolna.
Na III piętro wchodzimy po kolejnych dwubiegowych schodach 2 x po 12 stopni i spocznik po drodze. Na poziomie trzeciego piętra znajdują się gabinety wicedyrektorów oraz pedagoga i psychologa.
Budynek posiada dwie takie same klatki schodowe.
Toalety dla uczniów znajdują się przy klatkach schodowych; przy klatce B znajdują się toalety dla chłopców a przy klatce C toalety dla dziewcząt. Żadna z nich nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Na terenie szkoły za budynkiem znajdują się dwa miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
Na stronie internetowej znajduje się widget, który umozliwia zmianę wielkości fontów oraz kontrastu.
Inne informacje i oświadczenia
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą odpowiedzialną jest Paweł Taut, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Deklaracja dostępności Facebooka Zespołu Szkół im. Piotra Wysockiego w Warszawie
Zespól szkół im. Piotra Wysockiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Facebook Zespołu Szkół im. Piotra Wysockiego w Warszawie.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Zapewnienie dostępności niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
Niektóre obrazy mają nieprecyzyjny opis alternatywny lub jego brak.
Na stronie są listy tylko wizualne, bez oznaczenia ich odpowiedni w kodzie.
Większość plików pdf jest niedostępna cyfrowo.
Większość filmów nie posiada napisów, audiodeskrypcji lub alternatywnej ścieżki dźwiękowej.
Brak dostępu z klawiatury do niektórych funkcji.
Elementy menu nie są zgrupowane w kodzie w listę.
Na niektórych stronach występują problemy z linkami: brak jednoznacznego wyróżnienia, brak ostrzeżeń o otwarciu linku w nowym oknie, brak informacji o typie pliku do pobrania i jego rozmiarze, występują linki z tytułem„wyświetl wszystko” oraz puste linki.
Mogą wystąpić samoczynnie otwierające się okna.
Brak możliwości zmiany odstępów między wyrazami lub liniami tekstu.
Niektóre elementy tekstowe nie mają możliwości zmiany rozmiaru czcionki.
Niektóre pola formularzy nie są odpowiednio pogrupowane, brak im również oznaczeń za pomocą "label" i "id".
Wyłączenia
multimedia nadawane na żywo,
multimedia opublikowane przed 23 września 2020r.,
dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, prezentacje multimedialne, opublikowane przed 23 września 2018 r.
mapy,
treści od innych podmiotów, do których modyfikacji nie jesteśmy uprawnieni
treści niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dyrektor Zespołu Szkół im. Piotra Wysockiego w Warszawie - Jolanta Malinowska-Bednarska
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: 228110113
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Dyrektor Zespołu Szkół im. Piotra Wysockiego w Warszawie
Adres: ul. Odrowąża 19; 03-310 Warszawa
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zespół Szkół im. Piotra Wysockiego , ul. Odrowąża 19, 03-310 Warszawa
Od ulicy Pożarowej na teren budynku prowadzi otwarta furtka na dziedziniec a następnie do jednego z wejść B, które jest wejściem głównym do budynku. Pozostałe wejścia :
Od strony dziedzińca wejście C używane jako wyjście ewakuacyjne,
Od strony ulicy Odrowąża wejście A również wykorzystywane jako wyjście ewakuacyjne.
Po wejściu do środka budynku należy skorzystać z klatki schodowej prowadzącej na parter, która zbudowana jest z 3 stopni łączących się ukośnie z następnymi 9 stopniami.
Budynek nie posiada windy ani ramp dla osób niepełnosprawnych.
Po wejściu na parter znajdują się drzwi zamykane zamkiem magnetycznym, który otwiera się po przyłożeniu karty (wydawanej pracownikom i uczniom szkoły) lub za pomocą przycisku , który obsługuje szatniarz.
Z tego poziomu można dojść do szatni i siłowni. Aby dojść do i sali gimnastycznej trzeba tam pokonać 6 stopni przejść korytarzem kilkanaście metrów i pokonać kolejne 4 stopnie.
Na I piętro trzeba wejść po schodach dwubiegowych: 12 stopni, spocznik i kolejne 12 stopni.
Na poziomie I piętra znajduje się sekretariat szkoły, gabinet dyrektora, pokój kierowników szkolenia praktycznego, kierownika gospodarczego oraz gabinet pielęgniarki.
Aby wejść na II piętro trzeba powtórnie pokonać schody dwubiegowe 2 x po 12 stopni. Na poziomie II piętra mieści się pokój nauczycielski i biblioteka szkolna.
Na III piętro wchodzimy po kolejnych dwubiegowych schodach 2 x po 12 stopni i spocznik po drodze. Na poziomie trzeciego piętra znajdują się gabinety wicedyrektorów oraz pedagoga i psychologa.
Budynek posiada dwie takie same klatki schodowe.
Toalety dla uczniów znajdują się przy klatkach schodowych; przy klatce B znajdują się toalety dla chłopców a przy klatce C toalety dla dziewcząt. Żadna z nich nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Na terenie szkoły za budynkiem znajdują się dwa miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
Na stronie internetowej znajduje się widget, który umozliwia zmianę wielkości fontów oraz kontrastu.
Inne informacje i oświadczenia
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą odpowiedzialną jest ewelina Młynarska-Postek, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.